logo

ସମର୍ଥନ

ରିପୋର୍ଟ କରିବା ପ୍ରକ୍ରିୟା

  • ଯଦି ରିଟେଲର/ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ସହ କୌଣସି ପ୍ରକାରର ଠକେଇ ହୁଏ ତେବେ ଏହି ସମସ୍ୟାକୁ ଠକେଇ ରିପୋର୍ଟିଂ ଟିମ୍ କୁ ଜଣାଇବା ଉଚିତ୍
  • ଖୁଚୁରା ବ୍ୟବସାୟୀ

    ରିଟେଲର୍ ସମ୍ପୃକ୍ତ CS ହେଡ୍ / CGOଙ୍କ ସହ ଯୋଗାଯୋଗ କରିପାରିବେ କିମ୍ବା
    Fraud.reporting@airtelbank.com ଏକ ଇମେଲ୍ ପଠାଇପାରିବେ

    ଗ୍ରାହକ

    ଗ୍ରାହକ "ଅଧିକ ସହାୟତା ଆବଶ୍ୟକ" ଟ୍ୟାପ୍ କରି ଏୟାରଟେଲ ୱେଲ୍‌କମ୍‌ ଆପ୍ କିମ୍ବା wecare@airtelbank.com Fraud.reporting@airtelbank.com ମାଧ୍ୟମରେ ଏହି ସମସ୍ୟା ବିଷୟରେ ଜଣାଇପାରିବେ

    ଅଜ୍ଞାତ ରିପୋର୍ଟ କରିବା ପାଇଁ ଆବଶ୍ୟକ ବିବରଣୀ

  • କାର୍ଯ୍ୟପ୍ରଣାଳୀ (ଠକେଇର ପ୍ରକୃତି)

  • ପୀଡ଼ିତାଙ୍କ ବିବରଣୀ

  • କାରବାର ବିବରଣୀ

  • ତାରିଖ ଏବଂ ରାଶି

  • FIR / ଅଭିଯୋଗ ନକଲ
  • ମୂଳପୃଷ୍ଠାକୁ ଫେରନ୍ତୁ |